Osoba dorosła powinna spożywać około 25 gram błonnika dziennie. Gdzie go znajdziemy? W nieoczyszczonych zbożach, warzywach - jako celuloza, korzeniach takich jak cykoria, owocach czy nasionach. Błonnik jest niezbędne do prawidłowej pracy jelit. Pomaga usuwać zbędne produkty przemiany materii, zwiększa objętość spożytego pokarmu, obniża poziom cukru, zapobiega zaparciom jak również jest pokarmem dla bakterii jelitowych. Jedząc sporo warzyw, owoców i nasion zapewniamy sobie odpowiednie ilości błonnika pokarmowego. Najwięcej błonnika zawierają zarodki pszenne, które jednak sporo osób eliminuje z pożywienia ze względu na niekorzystne działanie samej pszenicy. Ale w dużych ilościach dostarczymy go spożywając szpinak, płatki owsiane nie błyskawiczne, nowalijki czy rośliny strączkowe.

Najczęściej czytany artykuł

Reklama artykułu o wiarygodności badań Volla. Lekarka a w tle lekarz rozmawia rodzinie.

Wyniki testów biorezonansu mogą być fałszywe! Zobacz, na co zwrócić uwage i jaki test wybrać.  

Borelioza. Badanie i leczenie

baner borelii

Terapia biorezonansem MORA jest jedną z najskuteczniejszych metod leczenia boreliozy. 

Szczegółowa diagnostyka organizmu

Baner

Polecana w przypadkach przewlekłych, które trudno poddają się leczeniu

Treści artykułów służą jedynie celom informacyjnym. Nie zastępują konsultacji z lekarzem, nie mogą służyć samodiagnozie lub samoleczeniu. Jeżeli masz problemy zdrowotne lub jakiekolwiek wątpliwości dotyczące Twojego stanu zdrowia i sposobu leczenia to skonsultuj się z lekarzem. Nie bierzemy na siebie odpowiedzialności za skutki w przypadku, gdyby ktoś będzie chciał wykorzystać informacje do samoleczenia czy samodiagnozy.

Teksty prezentowane na stronie stanowią własność firmy Łukasz Dobrzyński i są utworem w rozumieniu ustawy z dnia 04 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.nr.90,poz.631). Żadna ich część nie może być rozpowszechniana, kopiowana, przetwarzana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody Właściciela.